Comme annoncé, ce forum est passé en lecture seule au 1er janvier 2020. Désormais nous vous invitons à vous rendre sur notre nouvelle page communauté :
Image

A très bientôt !

Cherche module zwave avec entrées et sorties

Pour parler de tout, et surtout de rien !
alidayvn
Timide
Messages : 3
Inscription : 03 sept. 2019, 03:30

Cherche module zwave avec entrées et sorties

Message par alidayvn » 03 sept. 2019, 03:34

[/url]What Are Daily Deals - Just How Can Your Business Use These Items?

Sonic Electronix and Crutchfield are 2 of the most prominent online consumer electronics stores. They offer some of topic . Deals in the market, plus, they ship forcost-free of charge. With the great reviews about the two companies, it can often be difficult to select how to buy. To an individual decide, read of.

>>> source: http://aliday.vn/

Other categories that I've not purchased from include Electronics, Toys & Games (this is definitely the couple of places online that Possible find an uncommon dollwhich wanted), DVD, Camera & Photo, Home & Garden, Kids & Baby, Health & Beauty, and Professional Supplies.

For example, my wife and I made the choice to have breakfast near a local cafe. It was a spontaneous stop - just before Christmas researching. We walked in -then walked out. Why? A prevalent, repulsive musty odor from the carpeting completely turned us off (and around - out the door)!
Image
>>> here is how: mua hàng amazon
Use a aggregator, to prevent time. Rather of visiting tens of websites ordinary. You will find aggregator sites that rubbish of the offers in a single locationin order to you time, use the group!

The business has endured for an extended period of time as when compared with Sonic Electronix. Bill Crutchfield started firm way assistance programs were 1974,and his company has gained the trust of so many customers over the years. When it comes to trust, the corporate excels on category.

There are various sites from a person can acquire your favourite brand of footwear via the internet. These sites give you amazing deals to choose from. You willare allowed to select from just a wide range of footwear and to get them for you to you at no extra charge whatsoever. This is the pleasure of get! The onlinesites give you some attractive foot wears to choose from. You can surely be excited to afford every single piece of these shoes here, and so much more. Thiswonderful land of bargain hunting gives these shoes lovers a marvelous opportunity to settle on from the widest of range accessible.

Awesomely thin, thin crust pizza which does not get limp in the guts and tastes like you might be hanging in Naples. We received a chit from restaurant com so webasically decided to check this place. It's over the road from Corbin Bowl. It is a standard family owned little place with fabric covered tables and soft bulbs. Servicewas ok. Ravioli came using a lemon oil brushed regarding this which we didnt care about. Caprese salad was standard. Objective highlight was the pizzawhich wasn't only delish even although it was also cheap. Join up to their e-mail alerts for you to get chits. They have really great daily good buys.

>>> read more information: https://ello.co/aliday_vn
Dernière édition par alidayvn le 24 sept. 2019, 10:25, édité 1 fois.

Kyoshi
Timide
Messages : 444
Inscription : 04 mai 2018, 14:05

Re: Cherche module zwave avec entrées et sorties

Message par Kyoshi » 03 sept. 2019, 09:39

Hello,

Ce n'est pas parce que le module Qubino n'est pas reconnu comme tel qu'il ne peut être utilisé. Je vais bientôt avec le même souci que toi avec un autre module Qubino :/
Pour la recherche Google, bizarre, ma première recherche a trouvé ce qu'il fallait "module zwave avec entrée et sortie" (en me basant sur les mots que tu emploies). Mais peut-être que ma solution ne va pas te convenir.

J'ai fait la même chose que toi il y a peu de temps (une recherche sur porte de garage dans le forum te donnera différentes manière de faire).

J'ai ajouté à ma porte de garage (moteur Hormann Promatic 3) un module Fibaro FGBS-222 Smart Implant qui comporte deux entrées et deux sorties.
La première sortie pilote la porte (attention, c'est du 0-24V et il se câble à la place d'un bouton poussoir) et la seconde entrée (car de base IN1 et relié à OUT1... On peut changer cela mais aucun intérêt pour ma part) est relié à mon capteur d'ouverture filaire.

Cela fonctionne sans soucis.

t0urista
Timide
Messages : 107
Inscription : 09 janv. 2016, 21:20

Re: Cherche module zwave avec entrées et sorties

Message par t0urista » 03 sept. 2019, 16:52

Ou combiner 2 modules....

Fibaro Universal Binary Sensor FGBS-321 à 2 entrées binaires, combiné avec un module Fibaro FGS-223 "Double Switch 2" - Micromodule Z-Wave+ Interrupteur double On/Off.
Ensuite les associer en ZWAVE de facon à ce que l'un commande l'autre sans passer par Jeedom.

Mips2648
Actif
Messages : 932
Inscription : 08 sept. 2018, 17:09

Re: Cherche module zwave avec entrées et sorties

Message par Mips2648 » 03 sept. 2019, 17:16

Salut,

Moi j'ai utilisé le ZMNHND1 branché en entrée sur une sortie 12v dc du moteur (Hormann Promatic 3) (circuit fermé quand garage ouvert et inversement, sur le moteur c'est la sortie qui permet de déclencher l'allumage d'une lampe extérieur liée) et en sortie sur le bouton poussoir (contact sec) du même moteur donc.
Et le module est également alimenté (en dc) via le moteur qui avait aussi les bornes pour.

Avant celui-là j'avais effectivement une solution avec 2 modules fibaro (je n'ai plus les ref mais du classique) (branché sur 220v du coup) mais c'est plus élégant avec un et j'ai pu récupérer les 2 autres modules ailleurs.
Développeur et auteur des plugins suivants, (entre autre Arlo, Solaredge, Design Image, Gotify...) et aidant sur plein d'autres!

Si vous voulez contribuer, un don fait toujours plaisir : https://paypal.me/mips2648

Répondre

Revenir vers « Discussions Générales »

Qui est en ligne ?

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 5 invités